Mietinnässä nettiajanvaraus

Asiakkaat päätyvät nettisivuillesi esim. Googlen ja Facebookin kautta ympäri vuorokauden. Oletko antanut heille mahdollisuuden tulla asiakkaiksesi eli varata ajan heti, kun he löytävät sivusi? Miksi nettiajanvaraus tarvitaan? Miten sinut tavoittaa liikkeesi aukioloaikojen ulkopuolella? Luultavasti melko huonosti tai ainakaan moni asiakas…

Millaisia kuvia Facebookiin

Facebook-päivityksia koskevista aiheista, kuvat on yksi, joista saa eniten kysymyksiä. Mistä löytää sopivia kuvia Facebookiin, saako niitä käyttää yrityksen markkinoinnissa ja minkä kokoisia niiden pitäisi Facebookissa olla. Mitä kuvia markkinoinnissa saa käyttää? Yleisesti kannattaa muistaa, että mitä tahansa netistä löytämääsi…

Mihin yrityksesi on matkalla?

Onko sinulla selkeä kuva siitä, mihin suuntaan yritystoimintasi on menossa? Mitkä ovat yrityksesi tavoitteet? Ilman visiota siitä, millaista yritystä haluamme johtaa, on vaikea tehdä suunnitelmisesia ja tavoitteita. Tällöin yrityksen kehittäminen muuttuu helposti reagoimiseksi kilpailijoiden päätöksiin. Kilpailijan ottaessa valikoimaan uuden palvelun…