Ottaisinko vuokratuoliyrittäjän kauneushoitolaan?

Ottaisinko vuokratuoliyrittäjän kauneushoitolaan?

Jos haaveissasi on hiemankaan isompi kauneushoitola, jossain vaiheessa tulee ajankohtaiseksi miettiä toisen yrittäjän ottamista toimitiloihisi. Mitä sinun kannattaisi miettiä, ennen uuden yrittäjän ottamista kauneushoitolaasi? Selvyyden vuoksi käytän tässä kirjoituksessa nimitystä vuokratuoliyrittäjä toisesta tiloissasi toimivasta ammatinharjoittajasta. Todellisuudessahan nimitykset ja sopimusmallit voivat…

Miksi markkinoida Facebook-mainoksilla

Miksi markkinoida Facebook-mainoksilla

Aloittaessani hoitolani en ollut edes tutustunut Facebook-mainontaan. Se valikoitui kuitenkin nopeasti pääasialliseksi markkinointikeinokseni. Sain sillä näkyviä tuloksia huomattavasti edullisemmin kuin vaikkapa lehtimainonnalla. Lehtimainokset maksoivat halvimmillaankin reippaasti yli sata euroa, eivätkä välttämättä tuoneet yhtään asiakasta. Yhdistettynä asiakasystävällisiin nettisivuihin ja nettiajanvaraukseen, Facebook-mainokset…

Näin kauneushoitola hyödyntää Facebook-kilpailun

Näin kauneushoitola hyödyntää Facebook-kilpailun

Facebookissa julkaistavat kilpailut ovat monelle kauneushoitolalle tuttu tapa saada lisänäkyvyyttä. Kilpailut leviävät yleensä nopeasti ja sivuille tulee samalla uusia tykkääjiä. Toisaalta väärin toteutettu kilpailu voi pahimmillaan johtaa yrityksen Facebook-sivun sulkemiseen. Mitä siis pitäisi muistaa Facebook-kilpailua tehdessä? Entä miten tehdä kilpailu,…